Sunday 13 March 2011

YeS.....YES...Yes....

Yes...Yes...Yes....hahhaha Mr Sifu tengah menghitung waktu beberapa jam lagi nak balik IPOH....bukan apa dah lama sangat berkelana ke kl nie...hampir seminggu la aku di kl..dah jadi org kl nie..tinggalkan keluarga kat seminggu...rindu sungguh aku kat anak bini aku....wah ini la paling lama woooo Mr Sifu tinggalkan anak n bini di rumah..paling lama pun selalunya 3 ari...any way thanks to my wife (Pn NOR JULIA) yang bebetul memahami aku dan support aku...untuk anak -anak tuh dia masih tak faham kekadang tuh bila tel maknya cite la si anak sulung aku nie namanya Muhammad Fawwaz panggil bang long je tanya ayah dia ngan mama dia..."ayah mana...ayah mana"...selalu mama dia tanya balik kat dia "ayah mana...ayah mana" maka si abg pun akan jawab "ayah work"....so mama dia cakap tuh la jawapannya "ayah work"...sekali sekala tuh dia teringat bebudak la katakan sekali dia rindu tuh la dia bertanya ....tapi tak apa ujung minggu nie kita bercuti ke KELANTAN K...tunggu org kelantan, Mr Sifu Mau cuti di sana..17,18 da 19 March 2011....lepas nie Mr Sifu up date masa bercuti di KELANTAN 3 hari 2 malam...bercuti satu keluarga belah mertua..dengar cerita ramai juga nie ada 4-5biji kete...dengan bilik hotel apa tak tempah dah la p sana time cuti sek....masak..REDAH BRO...REDAH BRO....skali tak ada hotel mau pasang khemah tepi jalan...cian cian.....Mr Sifu pun dah lama tak bercuti so leh la releks sekejap...

BOS............ cuti jup yerk...nak rehat sekejap....hehhehehe...cuti pun tak nampak macam cuti kat sana pun dah arrange ada dua appointment pasal ada org berminat NAK BUKA DOBI disana..apa lagi keje Mr Sifu la tuh nak p buat marketing...apa org tua-tua cakap sambil menyelam minum air...buncit lagi la Mr Sifu lepas nie...hahhahahahha

HUhUHuhuuu ok la...chow dulu ..
chow si chow........

No comments:

Post a Comment