Monday 14 March 2011

yEop dah SamPai IPOH

Alhamdulillah akhirnya Mr Sifu selamat sampai di ipoh pada pukul 3.30ptg mcam tuh...elok je sampai  ipoh hujan mencurah-curah selebat-lebatnya...huhuuhuhu boleh tahan lenjun la juga Mr Sifu sampai umah...Elok je sampai umah duduk atas sofa empuk tuh...tetiba terpegang perut ku yang comel nie...hahaha mana kawan Mr sifu kalau dengar statement nie mau gelak beruk diorg semua...comel la sangat yerk...skali rupanya satu ari nie Mr siFu belum jamah sebarang makanan atau minuman...patut la bunyi dalamnya lain macam je....apa lagi terus bangun serang dapur la....alang kah senyum lebarnya nasib baik ada lauk n nasi...rupanya isteri ku dah masakkan...hehehhe thanks bebanyak to my belover wife...Nasi putih lauk ayam masak kicap..walau pun simple tengah lapar fusshhhh sedap tuh..di tambah plak aku  buat cili potong..nie aku blajar dari kawan aku la nie ..p mana makan je mesti dia mintak cili potong..sampai aku balik ke umah dah terikut..tak pedas tak mengancam..hehhehhehe tapi layan....Boleh dikatakan satu ari nie ipoh ujan satu ari...

Dalam dok tengah rehat tuh aru nak lelap mata, tetiba terdengar bunyi kereta masuk keperangan umah aku..tau dah nie mesti bini n anak aku pulang dari keje...ye la dah seminggu aku tinggalkan diorang...apa lagi bila anak sulung aku turun dari kete dia dah terkam aku...diikuti plak adiknya si keciq aku yang comel plak Ainul terkam aku...hahha punya la manja...abg dia stedy je adik dia punya la tido atas badan aku....hheheheh...MAK NYA MANA?hehehehhe mama dia lagi stedy...hahahaah..mausk umah senyum je tanya kul beapa sampai..sebab sebaik je aku sampai,aku lupa nak sms bagi tau kat wife aku yang aku dah sampai...cuma dia tahu aku bertolak pukul berapa la...

Ari nie tak banyak benda Mr Sifu lakukan..biasa la abis kan masa ngan anak anak je la..betul org kata ada anak nie lain skit...walau pun time tuh kita penat sangat bila balik ada anak main ngan anak-anak ilang penatnya...tengok telatah diorg...membuatkan aku senyum dan gembira je......so mana di luar sana tuh hargai la anak-anak anda...itu kurniayaan dariNya...jangan la nak dera, buang ke atau apa-apa saja yang boleh memudaratkan si kecil nie....seronok tau main ngan anak-anak nie..tak percaya cuba la dekati mereka...heheheheh udah udah Mr Sifu dah mula dah...nak bermotivasi la plak disini..hehehhe bukan apa kita ingat mengingati sesama kita....ibadat juga tuh..hheee

ok la chow dulu warga malaysia....esok kita up date lagi....

No comments:

Post a Comment