Sunday 27 November 2011

Salam Maal Hijrah....

Kepada para pelanggan dan pembaca yang di hormati,
SALAM MAAL HIJRAH , SALAM TAHUN BARU ISLAM 1433 Hijrah....Allahu Akbar...Allahu Akbar....Allahu Akbar....moga dengan tahun baru nie akan lebih diberkati dan di permudahkan segala perancangan masa depan kita semua, AMIN....

Sebut pasal tahun baru nie mesti ada azam kan...ha nie yang aku nak citer skit....dengan azam baru semangat baru nie wajah DOBI SIFU pun dah bertukar baru...ubah angin skit...nak kasi tarik perhatian....bukan apa sejak dua tiga kebelakangan nie ati aku runsing pkkan apa cara marketing yang boleh aku buat untuk tarik perhatian org-org sekeliling yang dok lalu lalang depan kedai aku nie....banner dah aku naikkan siap tulis lagi FREE WASH pun masih belum tarik perhatian diorg...aku terpk juga org2 ipoh nie tak perasan ke banner aku atau tak faham...tapi ari nie sempena tahun baru nie akhirnya ada juga org datang bertanya berkenaan apa tuh FREE WASH...sejuk ati aku at least ada juga yang membacanya dan ingin tahu....walau pun dia hanya bertanya saja itu dah cukup membuat ati aku gembira utk hari nie....tak apa kita tengok lagi sebulan macam mana...mungkin baru org nak perasan kot...di tambah plak dengan wajah baru DOBI SIFU mungkin akan lebih menarik perhatian mereka semua....bukan wajah baru snagat pun....cuma arrangement je yang berubah skit kasi nampak kelainan skit....nak tengok..nak tengok!!!!



Amacam ok tak?hehehheheh tuh yang welcome tuh sahabat dobi juga yang tolong buat kan namanya Puthree Dobi....alhamdulillah cantek thanks yerk......huhuuhuhuhu hujan lebat sungguh kat sini....mata kuyu je malas gila nak buat keje nasib banyak keje dah siap....huhuhuhuhuhuhuhuuh...
ok la jumpa lagi....daaaaaaa

No comments:

Post a Comment