Saturday 26 November 2011

PK cara LAIN....pk CARA lain.....

Minggu nie merupakan minggu terakhir untuk bulan november nie..ari nie baru ada masa aku nka meng update blog DOBI SIFU ....sudah hampir sebulan BANNER aku naik depan kedai..FREE WASH......FREE WASH....tak exited langusng dirg dnegan banner aku nie....sampai skang masih belum memberi kesan sales yang aku jangkakan.....HAIRAN N SUNGGUH HAIRAN AKU di buatnya....apa sebenarnya n cara bagaimana untuk aku menarik perhartian ORG IPOH TERUTAMA ORG ORG TAMAN SEKELILING AKU UTK DATANG KE KEDAI MENDOBI DNEGAN DOBI SIFU....tidak mengapa...pelan kontingensi sudah aku sediakan...kita tengok apa pulak kesannya....Apa plan nya??? huhuuu tunggu di episod akan datang yerk...dah jalan baru kita citerkan....cuma bulan nie alhamdulillah sales aku banyak di bantu oleh pekerja2 kontraktor yang datang bertugas di area kawaswan aku nie....dia hanya bermula dari salah seorng dari mereka datang ke DOBI SIFU dan dari situ mula datang kawan2nya...alhamdulillah...but it`s true the best marketing tools is mouth to mouth..bukan cium atau buat CPR...hahahahaha tak moh tak moh otak kuning....hheheheh maksud saya .kawan nie rekemen ke kawan nie yang kawan nie rekemen tuh kawan nie....tak apa kita tunggu plan kotengensi tengok membuahkan hasil atau tidak....

Dalam diam2 blog dobi sifu aku nie dah ada pengikut...hahhaha thanks to imaza92, Dobi Boy dan Adi shahril sudi menjadi followers blog Dobi Sifu...ini yang bertambah semangat  utk aku nak majukan dobi nie n update utk korang semua...hehhehehehheh

Dalam dua tiga ari nie alhamdulillah sales dobi sifu...cuma masih belum capai sasaran yang aku letak kan setiap hari...walau apa pun aku masih bersyukur kepadaNya kerana Dobi Sifu masih di curahkan rezeki yang tak di sangka2 n dijangka oleh aku....aku akan teruskan n tingkatkan usaha aku untuk memastikan Dobi Sifu nie terus maju di masa akan datang.....

Ujung bulan NOVEMBER nie aku akan mengikut Program Kesedaran Franchais yang di anjurkan oleh PNS (PERBADANAN NASIONAL BERHAD) di Ipoh Perak.....ini akan memberi ruang utk aku explore mengenai dunia perniagaan frnachais...aku memang berhajat utk manjadikan "Dobi Sifu" menjadi perniagaan franchais di masa akan datang....TERIMA KASIH ingin aku ucapkan kepada pelangan tetap Dobi Sifu iaitu Cik Na'imah org yang bertanggungjawab yang memberi ruang untuk aku explore dalam dunia perniagaan franchais..beliau merupakan salah seorg ahlijawatankuasa dalam PEMBANGUNAN USAHAWAN NEGERI PERAK....orgnya sangat peramah dan juga sangat sibuk setiap masa demi menjalankan tugas harian beliau....TERIMA KASIH SEKALI LAGI.....

Ok la nak chow dulu...kain dah siap di belakang nak keringkan....da jumpa lagi.....ADIOS.....

No comments:

Post a Comment