Friday 16 October 2015

I`M BACK.....

Salam Dobi 1 malaysia....

Terlebih dahulu ingin teman menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf kerana dah lama teman tak up date blog nie...rupanya ada yang datang menyinggah dan bertanyakan soalan....maafkan teman sekali lagi....

Sebelum tuh teman nak up date skit....cawangan dobi sifu yang di puncak alam tuh dah lama tutup...pihak pengurusan telah mengeluarkan notis supaya pengusaha di sana utk tutup operasinya dengan menggunakan nama "dobi sifu"...ini ada kerana kebaikan bersama....harap maklum....

Alhamdulillah sehingga kini saya masih aktif lagi menjalankan perniagaan perkhidmatan dobi di kawasan saya....sudah hampir 4 tahun dalam dunia perkhidmatan dobi nie....macam-macam rintangan dan cabaran di lalui....tapi alhamdulillah sehingga ke ari ini Allah s.w.t masih memberi keihatan yang baik pada diri saya untuk teruskan legasi perniagaan dobi nie...

Nanti ada masa insyaAllah saya akan sambung kembali penulisan nie....jangan risau lepaih nie kekerapan saya utk blogger akan semakin kerap....tq....

No comments:

Post a Comment