Friday 28 September 2012

Tengah Mencari Tempat Utk CUCI KARPET?????

Salam Dobi 1 Malaysia...............

Anda ada MASALAH?
Anda RUNSING?
MASALAH n RUNSING dengan carpet yang dah lama TAK BASUH!!!!!!!!
Tak tahu NAK HANTAR kepada siapa untuk uruskan?

Kami DOBI SIFU mampu menyelesaikan masalah ini......

Ini hasilnya :






alhamdulillah ini la hasilnya...kami dari masa kesemasa akan meningkatkan kualiti mencuci...supaya pelanggan2 DOBI SIFU BERPUAS ATI.....INSYAALLAH....

kedapa dobi2 lain kami mengalu2kan untuk mencuba dengan perkhidmatan kami.....

kami ada menyediakan SERVICE PICK UP N DELIVERY....UTK AREA BERDEKATAN FREE SERVICE.....FREE SERVICE...FREE SERVICE.....FREE FREE..............JOM .......JOM.......JOM CUCI KARPET...................BERSIH...........MURAH............PUAS ATI............SELAMAT MENCUBA.....


WASSALAM


15 comments:

  1. Salam
    Saya nak tau berapa kos untuk cuci carpet. Mohon email harganya ya.

    -hana-
    Shah Alam
    nurulhana2000@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. saya tertanya tanya kos utk cuci karpet.kira mcm mana.
    berdasarkn saiz ke ape?
    nk cuci sbb ad majlis kahwin

    harap boleh email ke
    apiqputra@yahoo.com

    tq

    ReplyDelete
  3. Tolong email sy harga cuci n harga pick up n delivery.
    zairul.a@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Boleh tak bagi alamat kedai...

    ReplyDelete
  5. Salam. Minta senarai harga untuk cucian karpet. ahmadfahmimamat@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Kos cuci karpet dan alamat kedai

    ReplyDelete
  7. Kos cuci karpet dan alamat kedai dan no tel kedai.

    ReplyDelete
  8. assalam,saya berminat..macamana kira ye.tlg email details ke ahdiah3dec@gmail.com...tq

    ReplyDelete
  9. YaAllah ramai rupanya bertanya dalam nie..maafkan saya dah lama tinggalkan blog nie...nanti malam saya reply..mana yang dah lama email tuh saya mohon maaf bebanyak...

    ReplyDelete
  10. YaAllah ramai rupanya bertanya dalam nie..maafkan saya dah lama tinggalkan blog nie...nanti malam saya reply..mana yang dah lama email tuh saya mohon maaf bebanyak...

    ReplyDelete
  11. Blh emel.saya harga cucian karpet.emel pada juhaida.sani@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Blh emel.saya harga cucian karpet.emel pada juhaida.sani@gmail.com

    ReplyDelete
  13. sila emaik harga...sya kedai dobi.nhp14@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Berapa harga cuci..emel ke aziedin8286@gmail.com

    ReplyDelete